Up In Flames .... Poff! Borta!

Japp, det är över. Det har nu gått ganska precis 3 dagar sedan jag och Johanna var inne på kanske årets absolut bästa dag. Och nu är det över ... :´( Jag har tjatat hål i öronen på Melissa, Melinda, Micke, Geert ja till och med kattstackarn är nog less på Coldplay-snack vid det här laget. Men jag bryr mig fan inte. Jag ska väl kanske vara glad att jag har fått den här upplevelsen, men just nu är det (otacksamt nog) lite vemodigt och bittert. Kunde man ha tagit vara på det mer? Kunde man ha njuutit mer? Kunde man fått bättre platser? Ja, ni vet. Man blir fan tokig av konserter. De liksom väcker själen till liv igen ... 

Jaja, jag ville bara rabbla massa massa skit nu såhär innan jag ska upp och Inventera med jobbet kl 6:00 i morgon. Tjoho vad skoj. På Återseende gott folk! 

My song is Love. 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0