Långledigt gör en fan bara tröttare . . .

Spenderade Fredagen med att umgås med Melissa mest hela dagen innan man stressade hem och lagade mat och städade hemmet innan Svärföräldrarna skulle anlända. Trevlig dag må jag säga :) Muchos Trevligt. Hann också med att umgås med Lilla Alma och Lilla Elin! På tok för länge sen! 

Igår så var vi ut till valbo och handlade allt som Svärföräldrarna skulle hinna shoppa innan de ska åka hem (Men tro inte på fan då att de är ute på biltema i skrivandes stund...). Denna shopping tar aldrig slut! :P Tanken var också att vi skulle se en film på kvällen efter att vi kom hem från Texas Longhorn, men det blev inte riktigt så då typ alla somnade i soffan efter att Micke äntligen löst alla internetfel. Aa well. Trevlig helg har det varit iaf. Men nu är jag trött på allt rännande i butikerna så idag valde jag att stanna hemma med gertan! Tror för övrigt att jag fick pilla bort en fästing på mig själv inatt.... Men jag är inte säker. Var ju ute på åkern med Gert i typ en halvtimme och letade en jävla försvunnen boll så det skulle ju inte direkt vara konstigt. 

Nyduschad och härlig som man är så måste jag väl ta tag i dagen. På Återseende! 


Japp ... Och som ni kanske redan vet så är ju det här min absoluta favoritbild på mig och Micke ... Och eftersom han blev gammal igår så bjuder vi på den här idag! :) (Denna bild är alltså tagen i slutet på 2007 eller början på 2008 - OLD!).

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0