Svettas, fryser, svettas, fryser, svettas ...

Japp, så ser dagarna ut just nu. Känner mig så sjukligt jävla äcklig just nu. Och idag var dessutom solhelvete tvunget att skina! Så allting blir ännu äckligare. Men i morgon ska jag tydligen jobba... var ju tvungen att bestämma mitt sjuktillstånd i Fredags eftermiddag. Känns så normalt - men that´s life när man jobbar i en livsmedelsbutik. 

Så nu försöker jag hitta all styrka och ork jag kan för att jag ska klara av att jobba i morgon ^^ Men det ordnar sig nog. Det värsta är ju den förbannade hostan. Jaja, nog om det. Men vad finns det mer att prata om? Absolut ingenting. För det här är en uppdatering av mina 4 senaste dagar. Men jag ska väl vara glad att hälen är hel igen, och att jag kan glo på Sex and The City resten av hela den här dagen iaf :) På Återseende ! 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0