SÄLLAN!

Ja, sällan jag får ont någonstans då. Men idag var det faktiskt riktigt illa ... Hade så enormt jävla ont under foten i morse när jag vaknade så jag trodde jag skulle dö. Haltade runt i lägenheten och försökte hinna med allting extra som kom till då mannen blev sjuk med feber och tänker "Det är nog bara en sträckning, det går över om jag jobbar ett tag". Men Icke. 

Så när klockan var 11:00 hade jag officiellt kastat in handduken men bestämde mig för att göra klart allting väsentligt innna jag gick hem, så jag slapp ha ångest på eftermiddagen över allting jag glömt att göra. Skönt att det var en lugn dag idag ^^ .. Så när klockan var 13:30 stämplade jag ut och traskade hem två och en halv timme innan jag egentligen skulle ha slutat. Busigt. Jaja, funderar på om jag ska anmäla Gert till Agility till hösten. Vill ju gärna göra nått sånt med honom, men sommaren är för varm för att han ska klara av det .. Vi får se hur det blir. På Återseende. 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0