Såå mycket blandat från såå många år med Såå många fina och underbara människor ! Nostalgi är bara förnamnet !


Robin ... som han var då och är idag ^^

Det var en gång i tiden som denna madam hade RÄLS !

Mongolid får man vara när man är i Öregrund och söper på midsommar!

Ja, det här är en ROLIG bild, även om den är rätt tragisk i sig. Haha...
Ramlade i trappen på Skalet och krossade en ölflaska som jag hade i handen.
Några öl för mycket på det och trösten kom från alla mina kollegor på
Storhogna Högfjälls Hotell :) Tider det !

SAS-Strejken när vi var på väg hem från Bulgarien. No Fun.

Anna Anna Anna <3 Och flurtoffs.

Haha .. Jävlar vilket gäng! Tarzan, Karin & Jimmy.

Markus & Robin ... ^^

Sötis Carro i Bulgarien :)

På Storsjöyran 2006 med Karin :)

Tappar man bort sina kompisar och inte hittar rumsnyckeln .. Ja, vad gör man?

Balfin och redo för att åka hem till civilisationen.

En gång levde Pricken. (Mitt älskade gosedjur som alltid slog mig i kortspel
när jag var liten .. läs mindre).

Vadå tröttöga på både mig och Helene ^^



Hahaha ... Herregud.

Johanna som jag jobbade med på Storhogna följde med mig till Östersund
när det var dags för min första tatuering.

Resultatet.

Fan vad man kan fixa håret alltså! Helt egetfixad inför balen.


Fy satan vad man gjort mycket under gymnasietiden. Det känns Awesome,
och det får mig också att kunna slappna av lite med alla "måsten" som ska genomföras innan man
blir gammelnucka! ... Jag har redan gjort så mycket. Och sen träffade man ju den underbaraste mannen på jorden i samma veva som allt det där galna var så .. Kan man egentligen klaga? 2007 är året med stort Å ! Snart har man varit med samma man i 5 hela år, men Lill Anna är tamefan värst! 9 ... ! 9 ... ! Hela år har hon och Henkan kilat stadigt! Turturduvor ! :D Kanske man ska äta mat ikväll också? Jobbar på att finna energi till det nu. Adios Mi Amigos !

KOMMENTARER
Postat av: Natasja

Men gud vilken liten mini bild det var på mig. Men kul som attan!!!

2012-03-17 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0