Mörkret kommer . . .

Anfaller? Infaller? Ja, whatever, det är mörkt på Brynäs och om mina uppgifter från Melissa Almén stämmer så är det även mörkt på stan. Så vad är grejen? Provar dom inför helgen då det är Earth Hour eller? :D Hur som helst . . . Idag är det måndag ... Blädag! Men snart är jag ledig igen i 2 hela dagar. Det är bara morgondagen kvar, sen kan jag andas igen. 

På Torsdag ska jag dessutom ner på stan tillsammans med Kusin Cissi och besöka tatueraren :D Iiiiiih ! Snart är det dags igen. Jag har en trend att jag gör en och sen väntar jag i 2 år .. Det är liksom min grej ^^ Jag har dock typ noll i sparpengar så jag hoppas jag får ett bra pris :) Nu ska jag återgå till att kurera min sjukling till karl. På Återseende! 


Bästa Boysen ! <3 Kärlek i en stor soffa :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0