Helgens Events . . .

I Fredags var det alltså dags för Melissas födelsedagsfirande. Förfesten ägde rum hos Mi unt Mickes Casa. Och sen blev det taxi ner till Mingel & Bar för några timmar på Gaykvällen. Det var riktigt kul faktiskt. Jag tror dock att somliga hade lite fööör roligt (som typ Sandström), Haha ... Men kvällen blev iaf lyckad. Var en snabbsväng på Heartbreak också men jag tröttnade rätt snabbt eftersom jag ramlade på dansgolvet - sååå graciöst OCH jag fick en grogg nervänd i mina dojjor. Meen, inte är ja bitter e !

Igår trodde jag ju att jag skulle få vara bakis mest hela dagen, men jag vaknade och upptäckte att vi hade ett tomt kylskåp. Går ju inte. Så istället så åkte jag med Anna till Statoil och köpte korv och åkte biltvätt. Sen vart det långprommis i finvädret innan vi gick hem till Anna för att jag skulle städa hennes bil invändigt eftersom jag fått övningsköra med henne så mycket utan att behöva betala bensin. Såå ja, vid det laget så var väl klockan typ 17:30 och jag var rätt slutkörd. Beställde hem pizza och började kolla på en film, men jag orkade inte se klart och gick och la mig .. Sov väl en sisådär 14 timmar och sen var man igång igen. Upp och göra sig klar idag för att sen promenera ner till pappa och fira hans födelsedag och sen promenera hem igen. Jävla promenerande hela tiden ^^ Sååå det är min helg. Både bra och dåligt, men mest bra :) I morgon är det jobb igen så nu tänkte jag återgå till min söndagsångest. På Återseende!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0