Gårdagens Festligheter.

Japp, det var en jädra kväll igår kan man ju säga. En del dramatik dock ... men så kan det gå när man har lite för mycket spreeet i kroppen ^^ Hade lite problem med skovalet innan utgång, men jag kände att vårvädret talade om för mig att jag skulle ha färgklickarna, så det fick bli så!

Blev förbannad på DJ:en som var på Heartbreak igår dock. Jävla pajas som lekte gud. Vafaan, hans jobb är väl att tillfredställa folket som är där? Och om lilla lilla jag vill höra en enda liten låt så kan man väl bjuda på det? Grrr ... Sen råkade jag ha sönder mina Tights också. Riiitch sa det bara och ett stort gapande hål syntes på baksidan av låret. Så lite bitter ramlar man hemåt, men jag är ändå nöjd såhär 12 timmar senare :) Är dock sjukligt seg idag. Frågan är ju om man kommer palla med att jobba i morgon. Men vad har man för val? Snaaark. Jobbat 9 dagar i sträck och dessutom övningskört till och från Hofors. Genom Torsåker, storvik, kungsgården och Forsbacka dessutom. Men det var såå kul ! Anna och jag bytte bil med Pappa och Olle också, så han skulle få prova på att köra en lite svårare bil. Men fatta vad fort det har gått med körningen. Det är ju inte alls så länge sen man för första gången körde runt runt på parkeringen vid Järnvägsmuseét. Micke sa dessutom att jag hade agerat körskolelärare igår när han hämtade oss. Typ .. "Micke du måste växla ner hör du väl, eller du ska ju byta fil". Fan vad jag är irriterande ! ^^ Bjuder på en sjukt bra låt såhär innan jag säger godnatt ! På Återseende !



Det var för övrigt den här låten som DJ jäveln vägrade spela ! ! !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0