En sån där dag . . .

Ja, som man helst kunde hoppat över kanske. Började dagen med att kolla vem som skulle jobba på min avdelning kommande 2 dagar då jag ska vara ledig. Det visar sig vara en jätteduktig tjej som heter C men som inte har varit i köket tidigare. Så jag får som vanligt lite nervsammanbrott eftersom jag vet att allt som misskötts under veckan kommer Bitchslappa mig på Fredag. Försöker hålla humöret uppe, men så ringer Micke med dåliga nyheter ... Jag försöker fortfarande att hålla hoppet uppe och inte sura ihop. Men så lyckas jag tappa en hel bricka med surströmmingsfilé i golvet, efter det tappar jag ett tråg med torsk och efter det har jag sönder en färdiggrillad kyckling. Bra dag va? Oddsen för att det ska kunna komma mer skit nu efter allt som har hänt (Inte bara idag utan de senaste veckorna) borde ju vara = 0 ? Eller?

Försöker nöta hål i "Pour Some Sugar On me" men humöret fortsätter vara piss. Så nu accepterar jag helt enkelt att jag är en surfitta. Varför ska man låtsas? ^^ Blir lite gladare när jag har vrålhög volym till "Antidote" och "Euphoria" iaf ... Bjussar på en bild från typ ... Ja, 2004 kanske? Tänk vad man kan hitta om man letar på Bilddagboken ;P Haha ... !


Ikväll släcker jag alla lampor och kollar på Pulp Fiction ! Bara så ni vet !
Avis? :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0