Dagens Ämne : LAXFILÈ !

Och nej ... Du behöver inte läsa om du inte jobbar på en Ica butik eller liknande.



Jaha, jag hoppas ni har haft en alldeles underbar dag folk. Själv har jag varit på jobbet. Detta jobb som är så ofantligt upplevelserikt. . . Idag har jag från kl 09:00 och fram till kanske 14:00 med lunchen borträknad, stått och packat och skurit laxfilé. Det är inte lätt att hitta slutet på detta berg med med fisk när man vet att det är över 100 kg att packa. Åååh vad jag hade lust att gå hem till Fiskansvarige på lunchen och knäppa honom på näsan ! Så nu har jag bestämt. Utan att bry mig om vad någon annan tycker - att Fiskansvariga ska få packa ALL fisk som kommer på Torsdag. För då mina vänner kommer det nämligen 100 kg TILL ! Japp. Payback is a bitch !

Så i övrigt kan jag väl inte säga så mycket, eftersom allting har involverat fisk på ett eller annat vis. Behöver jag duscha? Öööh Ja ! För er som har deklarerat så vill jag bara utdela ett stort GRATTIS! Jag får alltid samma. Varenda jävla år. Kan inte jag också få en sån där bouwtasumma så man nästan trillar av pinnen liksom ... Känner en kille som fick tillaka 12, 000:- förra året. Japp. Tre nollor. Själv får man nöja sig med fyrsiffrigt. Men man kanske ska vara glad att man får över huvud taget. Ett år fick man ju betala, och det suger ju ännu hårdare. Jaja, det var allt babbel för idag. På Återseende!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0