Åter igen ber jag om ursäkt för min Inaktivitet . . .

Ibland kanske man har massor att göra och inte hinner med att blogga. Sen har man ju inte alltid lust heller. Det senaste jag kan inflika om mitt infyllelserika liv är väl att körningen går sjukt bra! Var ute med Pappa och Olle i flera timmar i Söndags. Körde till Hoffan och vände i Rondellen och sen till Pappans stuga. Fick köra genom Sandviken och Forsbacka innan pappa vågade släppa ut mig på motorvägen ^^ Men det gick sjukt bra. Fick ett motorstopp innan vi lämnade Gävle. Pappas reaktion - GAAAAASSSSAAAAA! Japp, bra där. Man blir så lugn i själen och kan liksom slappna av och koncentrera sig såå mycket bättre när man har en gapandes karl bredvid. Japp. Men i övrigt. Skitbra !

Ikväll ska jag köra till Skutskär tillsammans med Anna ... OCH MELISSA ! Oh My God. Hur ska detta sluta. Nu har jag ju inte bara ett liv jag ansvarar för (förutom hundarnas då), utan nu har jag dessutom Melissa att ansvara för. Men det ska bli kul. Lovar att jag kommer ha en sån där megadålig körning bara för att hon är med. Så det är iaf det här mitt liv handlar om nu. KÖRKORT ! Fattar inte att jag inte har tagit det tidigare. Jag menar jag är ju ändå rätt så ambitiös ... eller? Så varför tog jag inte tag i det från början? Aja, nu är man ju iaf på G !

Har haft en apstressig dag på jobbet idag eftersom det var årsmöte som tog ungefär 3,5 timme av min arbetsdag. Men det är lugnt. Jag kom nyss hem och har nu 30 minuter på mig att slappna av och infinna lugnet innan jag ska köra iväg mot Skutan. På Återseende People !



Nått sånt här vore ju rätt jobbigt ... tur att det inte är sådär skitmycket trafik ut mot Skutskär ;P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0