Är man släkt med släktingarna?

Okej, alla vet ju att man såklart "ärver" vissa sidor från sin mamma och/eller sin pappa. Man kanske till och med "ärver" en del saker från mormor eller morfar. Men en sak är säker! Alla har vi väl sidor från våra släktingar som vi helst skulle kunna välja bort. Min sida som jag gärna skulle kunna byta ut är den ofantligt stolta och envisa delen. För den är inte alltid så charmig ^^

Det här har man lärt sig efter mycket umgänge och sociala spel med denna släkting. Så hur gör man då för att Komma förbi de här sidorna och försöka vara den större personen i fråga? Ja, jag försöker nästan alltid börja med att låtsas som ingenting har hänt. Provade det nyss med ett telefonsamtal. Funkade inte. Tjänster kan man bara få om man har FÖRTJÄNAT dom. Aa, men give me a break liksom. Vad är det frågan om? Ska inte den mer vuxna individen försöka vara lite mer vuxen? Eller skulle jag kanske ha dragit igång ett tredje världskrig först och försökt lösa det verkliga problemet (som ALDRIG kommer lösas eftersom båda individer besitter en sjuk Stolthet och Envishet) och seen bett om tjänsten. Näe, nu är jag bitter. Och inte fan blir det bättre av att mannen jobbar till 21:00 ikväll heller .. så jag sysselsätter mig med tvätt och matlagning och efter det ska jag banne mig kolla på Pulp Fiction! Been To Long ! På återseende People !



Det var en gång ... Som Sarah jobbade på Yves Rocher ! Fun Times !

KOMMENTARER
Postat av: Petra

Ja och du var en väldigt duktig anställd tycker jag din gamla chef =)



Kram vännen!

2012-03-19 @ 18:26:05
URL: http://turningintoanangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0