Ännu ett "Tyck synd om mig"-inlägg.

Eller ja, ... Det är ju faktiskt synd om mig nu. Hostar som en jävla inrökt kärring. Och det enda som jag kan se som positivt med det är att jag antagligen får rätt fina magmuskler av allt hostande. Men seriöst. Det finns triljoners miljoners medeciner mot slemhosta ... Men den värsta hostan av dom alla - RETHOSTAN, finns det 1 jävla ynklig medecin för. Och den suger! 

Hur som helst .. Så det är så mina lediga dagar har spenderats. Omkringrullandes i soffhörnet för att försöka hitta en bra positition så att man slipper alla hugg i ryggen. Idag är det jobbdag egentligen, men jag är långt ifrån redo att jobba. Så jag blir antagligen hemma i morgon också. Det återstår att se. Nu har ni iaf fått en liiiten uppdatering, trots att den inte var sådär superkul kankse. . . Men välkommen till min värld. På Återseende. 


Nu vill jag tatuera mig ! ! !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0