Smyginlägg ...

Nej, ni ser fel - jag är inte tillbaka, fast jag kanske borde. Statistiken visar antingen att ni inte har läst mitt senaste inlägg och inte fattar att jag har bloggsemester, eller så är ni bara så enormt intresserade av att veta vad som händer i mitt nära inpå obefintliga liv. 

Let me Tell you.
Har fått mersmak för att LÄSA bloggar och har numer fastnad speciellt för en snubbe som Anna tipsade mig om. Fredrik Backman knows how to make me laugh ---> fredrik.cafe.se i övrigt så vet ni ju vad jag gör. Jag sitter hemma efter jobbet och anstränger mig (ofta misslyckat) till att hålla mig vaken och INTE sova middag. Sen går man ut med hunden och sen glor man på tv och tjockar och sen sooover man innan man gör det som tydligen livet ska handla om ... Jobba. Är sådär superkul. Särskilt när snart alla ska på semester utom typ jag och 3 till. Har typ ... öhm ... 7 veckor kvar tills jag får gå på ledighet. Så om ni är ute och promenerar runt Brynäs med start vecka 30 och ni hör något som låter som ett vårskrik taget ut Ronja Rövardotter - lugn, då är det bara jag som tjuter av glädje att slippa Ica på 4 hela veckor! Kommer fanimej att handla all min mat på sketna lilla Tempo hellre än att sätta min fot på jobbet. Aa well ... i morgon tar broder student så jag har inte mycket slapptid kvar innan man ska fixa blommor och allt annat som pojken ska ha på sin stora dag. Men kom ihåg. Det här inlägget gills inte! 

Det är fortfarande på Paus ! Okej !?

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0