Så hur leker livet Sarah?

Ja du menar trots att jag inte är på Peace & Love? Och trots att jag måste jobba hela hela tiden innan jag om typ en miljon år får gå på semester! Jo, trots det är det väl ändå hyffsat. När mannen jobbar så poppar jag Swedish House Mafia på typ tusen decibel och bara hoppas arr Gerts öron ska hålla (IRONI PEOPLE!). Jag är snäll mot hu´n. 

Igår var det åter igen dags för bilbingo i Forsbacka i vanlig ordning på Tisdagar. Planen var att vi skulle bege oss hela vägen till Storvik ikväll, men Melissa skulle ju vara sådär "Parig" och gå på parmiddag och jag är fattiglapp ändå med tanke på Konsertbiljetter och massa annat skoj (och annat inte lika skoj som räkningar tex). Mer då? Ja .. Jag har äntligen beställt Pass OCH Idkort. Trots att jag svurit att jag inte skulle köpa Idkort utan att jag istället skulle ha ett sånt där rosa fint kort som det står KÖRKORT på. Men i den här takten så lär väl inte det hända än på ett tag. Mina "lärare" ställer ju upp så fort dom orkar och kan, sen att det inte är så ofta .. Aa well .. så kan det vara. Jag skulle ju kankse kunna bli bättre på att spara också så kunde jag ha kört på skola. Någon som vill skänka 10 000:-? så jag kan ta det där jävla körkortet snart!? Bilbingon kanske? Nej just ja ... 20, 20!!! tusen till EEEEEENNN PERSON! Ja, men jag då? Kunde inte jag ha fått hälften då? Föör faan. 

Ja, nu blir det sådär igen. Jag rabblar på och rabblar på tills det bara blir gröt av alltihop. Men det är fan inte lätt att blogga genom Tvn eller ... Prova själv ska du få se ! 
 
Nä men jag känner mig klar nu tror jag. På Återseende! (: 

 
woop wooop ! 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0