Q ! Q ! Q ! (Helt ologiskt inlägg)

Okej, what´s new undrar ni. Svaret är absolut inget annat än jobb. Med andra ord ... I vanlig jävla ordning. 
Och idag fick jag dessutom det äckliga svaret från skolan som sa "nej tack. Vi vill inte ha massa vidriga föredetta Hoforsbor på våran skola". Och jag ba :O Really? Well you´ll be sorry dude! 

Okej, jag är lite ur gängorna kan man säga. Har hundra jobbsaker i huvudet eftersom det snart är semester och det är dessutom midsommarveckan nästa vecka (Muuuchos to do!). Det här medför alltså att jag är typ död efter jobbet men har TROTS DET varit ute och hälsat på i Wickan och Tobbes hus med Melissa OCH spelat Bilbingo i Forsbacka, som vanligt varannan tisdag :) Den här gången gick vi dock hem luspanka. Inte en jävla spänn, men det är kul ändå. 

Ja, ni hör ju. Jag är död efter jobbet och sen gör jag det här och det här bla bla bla ... Den här bloggen är fan dömd att misslyckas när jag inte får skriva massa roliga arga saker som jag gjorde förr. Den här bloggen var min ventil i vardagen. Men nu måste jag gömma sånt tycke och då får det liksom inte samma effekt. Senast jag var arg var när Tv4 försökte smutskasta polisen när någon snubbe hade kört ihjäl sig på motorcykel. Men det är en helt annan sort "arg". Mitt bästa "arg-humör" är när det har hänt något när man jobbat eller varit ute bland folk. Och ja, det jag skulle kunna go-bananas-on är väl alla dryga människor med lösa hundar! Okej okej ... har du koll på hunden, ha den lös MEN KOPPLA DEN OM DU MÖTER FOLK FOOOR FAAAN! BARA FÖR ATT DUU TYCKER ATT DIN HUND ÄR SÖT SÅ INNEBÄR INTE DET ATT ALLA ANDRA TYCKER DET! HÖR DU DET !??? DIN HUND ÄR FUUUUL!

Phew ... det kändes skönt. Varje muskel i hela kroppen var totalt spända när jag skrev det också. Borde kanske uppsöka någon form av anger management terapeut? (Stavning?). Anywho.. nu ska jag återgå till livet - det fantastiska livet (Obs! Ej ironi - så länge man slipper jobba är det rätt underbart faktiskt). På Återseende? :O 


EXAKT så här känner jag just nu.
- Te Hell?
- Herpesmongo
- Borde ha sovit för minst 24 timmar sen
- Borde ha smink på sig
Slut på meddelande . . .

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0