Konserter körning Sprit (i en vacker melodi)

Nu har jag 3 framtida konserter inbokade. Och det känns AWESOME! 

Kent 28 Juli
Coldplay 30 Augusti
Swedish House Mafia 24 November
 
Kan man klämma in en till konsert under resten av året tro? Så med andra ord så sitter jag inte och gråter floder över att jag missade Peace&Love. Snarare tvärtom. Visst, man går väl mest på festival för "röjets" skull. Men man väljer ju festival efter artister - och för mig är det SJUKT viktigt att det faktiskt finns några bra band att se. Jag menar, Rihanna var ett fiasko. Hade någon räknat med något annat? På riktigt alltså? Ta lite semester stumpan och återhämta dig innan du ger dig ut på turné igen ^^ 

Aa well, helgen var lovely iaf. På Fredagen våldgästade jag och Melissa Sandström och spelade lite tv-spel och röjde lite. Lagom seg på lördagen begav jag mig ut och övningskörde med Anna. Badade hundar och snackade ikapp oss från hennes vecka i Turkiet. Sen var det bara på med partyhatten igen, Folk kom ... Vi drack .,. det spilldes jäger på mina tights ... Vi åkte dyr taxi ... vi dansade på heartbreak ... Vi giiiiiick hela vägen hem ... vi pratade alldeles för mycket snusk ... och vi ja lets face it ... däckade fett hårt. Söndagen var man segare än segast. Tog mig till sist upp bara för att köpa jordens största pizza tillsammans med Timmy och Melissa. Deg deg deg resten av dagen sen. SÅ såg min lediga helg ut. 

VARFÖR I HELA VÄRLDENS NAMN ÄR JAG VINDÖGD IBLAND? MÅSTE MAN KOLLA UPP SÅNT? FÖR DET ÄR BARA IBLAND.... MYSKO. Hejdå . 

 
Mattes fjärt mår för övrigt massor med bättre av smärtstillandet, men vi vet mer efter den 23 Juli då vi ska till veterinären för första rehab besöket. Håll alla tummar för att det är LÖSBART! Capish? 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0