Klarna Finans = IDIOTER!

Jaha, och idag då? Idag var Sarah en snäll tjej och hjälpe kassapersonalen när hon inte hade ett skit att göra. Det känns liksom så tacksamt när man går ner till kassan och erbjuder hjälp för dom blir så GLADA ! :) Går man över på Kolonial och hjälper dom så är det ingen som säger något .. och ärligt, hur kul är det då liksom? 

Ikväll ska jag och Anna ut på ännu en långpromenad, men jag vet inte om Gert behöver det för han har ju umgåtts med Melissa idag så han är tröttmössa. Och vet ni då? Jävla nollor som jobbar på Klarna Finans då !!! SERIÖST! Jag kan utan att skämmas meddela alla att från och med den 2 Januari i år så kan jag kalla mig själv ANMÄRKNINGSFRI! Efter 3 jävligt kämpiga år ekonomiskt sett. Men så sitter jag och Melissa nu under eftermiddagen och ska beställa skor och en klänning från Nelly ... Bara för att vi kan. Tänkte vi. Nope. Jag får inte handla på Nelly??? But WHYYYY!? 

Så jag ringer upp Klarna Finans för att fråga dom varför jag inte får handla hos dom när jag faktiskt är prickfri? Idiotjäveln som jag pratar med säger först .. "Ja, men en anmärkning försvinner ju aldrig, så sannolikheten att du kommer få handla genom oss är ju rätt liten" ... Ööööö? För det första så FÖRSVINNER visst en anmärkning (Så länge den inte är kriminell), efter 3 år! Sen kommer hon med massa bortförklaringar att hon inte alls kan kolla vad det beror på? Är det inte lite märkligt att företaget som säger nej inte kan ge en en förklaring!? Eller? Är det jag som är dum i huvudet? Så det är det jag gör nu. Sitter hemma och är förbannad och försöker hitta energi till att laga mat. Det sista jag sa var för övrigt "Jag tycker du borde be din chef att utbilda dig lite mer, för du verkar väldigt okompetent för att ha det där jobbet". Boom ! In your face Beeoooch! Åter till mitt slappa slappa degliv. Adios! 

CHEERS KLARNA AND KISS MY ASS ! ! 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0