It´s COLD OUTSIDE ! !

Idag var en arg dag igen, så jag kanske borde låta bli att skriva över huvud taget? Fick dock ta en långpromenad med Anna direkt efter jobbet, och det var uppfriskande. Lille Gertan fryser om fossingarna, men jag får köra på Jackan nu när det är minusgrader så kanske det blir lite bättre :) Men allvarligt? Är man ovan med kylan eller? Haha .. kom in efter en timme typ och mina öron KOKADE! Och efter ett tag så fick jag frossa istället så jag har nyss kommit ut från en dusch på cirka 30 minuter i 70 grader kanske. Så nu är man seeeg istället. 

Ikväll var det tänkt att jag skulle ner på typ All Star eller Interpool för att vinka av Lill Anna som snart åker tillbaka till Haparanda, men jag tänker nog våldgästa henne i morgon istället. Det är för kallt för sånna som mig att vara ute nu ! :P Vill ni veta något ballt då? Jag har gått ner 5 kg typ sen jag vägde mig senast (Vilket är typ 4 månader sen sist, men det RÄKNAS!). Det knepiga är ju att jag känner mig fetare än någonsin just nu. Blir kallad för knubbis på jobbet, och man flåsar efter att ha gått i trappan liksom. Gymkort nästa månad! MÅSTE MÅSTE MÅSTE! Men jag lovar att jag ska göra allt jag kan för att inte bli en sån där dryg jävel som alla verkar vara idag så fort dom är duktiga och har börjat träna. Vi fattar liksom, NI KAN, VI KAN INTE! Kul för er, men sluta skryt! Tänk på oss knubbisar som inte har det lika lätt. Och nu skulle drygot säga "Det är väl precis lika enkelt för er, det är ju bara att börja träna det .. när jag först började så bla bla bla" ... LÄGG NER! Jaja, ikväll blir det alltså inget annat än en fet OnePiece och "How I Met Your Mother"-maraton. JAPP! På återseende! 


Undvik att stirra på mina bilringar FOR FAN! :P Haha ..

KOMMENTARER
Postat av: Sandström

Indeed! svårt att hoppa på det nyttiga tåget när man är hooked on the good stuff! Låt oss knubbisar vara! :I

2012-01-07 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0