Endast Sarah och djuren är vakna . . .

Alltså, ibland har jag lust att ta ett stadigt grepp om Qilas svans och sola ut henne i naturen som en Cowboy gör när han kastar iväg snaran. Men hur länge skulle då detta magra kattskrälle överleva? Förmodligen en kvart ... kanske lite mer, men runt kvarten gissar jag på. Hur länge kommer kattskrället att överleva om hon inte låter Sarah och Micke sova på nätterna? Och baserat på veckans resultat så kan vi konstatera att hon har en natt till på sig att bete sig .. och gör hon inte det så finns det en stor överhängande risk att jag knyter upp en liten kattsnara i vardagsrummet och helt enkelt hänger henne á la old style. 

Jag hoppas att alla fattar att jag skojar nu .. för det är väl klart att jag gör! Men hur dryg är hon inte då? Fan också ... i morse kunde jag dessutom inte somna om heller. Men det är varenda jävla natt. Mjaaaaauuuu Mjaaaaaooooo och det ska klias på kragen och det ska väsnas med diverse spring och bus och ... AAAAAAHHHH! Låt mig sova när jag är ledig din jävla mongokatt!? 

Så .. det var väl det jag behövde detta morgoninlägg till. Tack Qila, åter igen Tack. 


" Jag har inte gjort nått " ... yeah right!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0