Dags att dra igång?

Jaha, då är man inne på andra lediga dagen av 5 totala. Och fan vad jag är värd den här ledigheten! Känns så sjukt nödvändigt att bara få vara ett tag och släppa allt som har med jobbet att göra. Hittills har jag bränt pengar på IKEA och på Jennys hund & Katt. Idag ska jag bränna mer pengar på ett gymkort och den 10 Februari har jag och Melissa bokat en duo-massage på Spa Gamla Gefle! Snacka om att man njuter av livet dessa dagar! I morgon ska jag dessutom klippa mig, vilket inte är en dag försent. Tror det är 3 månader sen sist. 

Men hur som helst. . . Idag blir det som sagt ett efterlängtat gympass. Men inte fan tänker jag hålla på och fjanta med statusuppdateringar om hur duktig jag är och hur nyttig jag är. För huvudsaken är väl att jag själv är nöjd? Bekräftelsebehovet är liksom inte i så stor nöd så jag behöver skylta med det. Inte för att jag tycker illa om dom som ska skylta med sina otroligt bra vanor. Go dom ! Men jag fattar inte grejen bara. . . Det kommer trots allt att dröja innan jag kan titta mig själv i spegeln och tänka "Shit vad bra jag är! Nu är jag nöjd!". Jag ger det ett år. Sen får vi väl se hur lång tid det tar innan man i vanlig ordning lägger det på is. Idag drar jag med mig Melissa iaf så jag får lite stöd :P 

I morgon blir det nog en tripp till Hofors och hälsa på mamman och C/o. Är ju inte direkt supertaggad. Hade faktiskt hellre stannat hemma och börjat riva i hallen som ska tapetseras om. Men vad gör man inte för att få lite kvalitetstid med familjen på vishan ? :P Det innebär ju tyvärr dock att jag blir utan Gertmys i över ett dygn. Men jag överlever nog. Förhoppningsvis ... ^^ Nu ska jag slappa i soffan en timme innan det är dags för långprommis med the One and Only Gert! På Återseende! 



Mys pys ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0