Då var det dags igen då . . .

Har typ nyss jobbat 8 dagar i sträck. Som jag gör varannan vecka. Men som om det inte vore nog så kommer jag att "jobba" 9 dagar i sträck från och med i morgon innan jag får vara ledig. Jag ska alltså på Handelskurs dom 2 dagarna jag egentligen är ledig på. Så .. det suger lite. Men jag härdar ut för om 9 dagar så har jag 5 underbara semesterdagar att se fram emot! :) 

Har spenderat helgen på ett relativt lugnt vis. I Fredagskväll var jag och Melissa Girl hem till Sandra Larsson på Vin och Spelmys! Sandra bjöd på Frangelico. Mööms! Hur kul som helst var det och det slutade med en blödande näsa hos Mimmi, men så kan det gå! :P Igår så var jag först ut med Wickan på förmiddagen tillsammans med Gert. vi gick väl säkert i en timme. Efter det var jag hemma i typ en timme och värmde upp mig inför ännu en promenad med Anna ^^ Snacka om att Gert absolut inte ville ut igen. Så efter dessa två superlånga promenader så sov han som ett barn hela kvällen sen! Lika trött idag, stackarn. Men idag ska han få följa med hem till Anna på lite sent julfirande. Pappa och Annica var ju i New York på Julafton så då firar vi nu istället. Jaja, that´s all folks! 


Strike a Pose Hot Stuff!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0