Chillat med Födelsedagsbrodern..

Vill börja med att säga att det är tur att Gert inte är hemma för då hade nog grannens nya valp redan varit middagsmål. Jag förstår inte varför man inte lär sina hundar från allra allra första början att ha koppel? Okej att man kanske vill kunna ha den lös när det är stor, men jag tror fan inte att en 3,5 månaders valp kan komma ihåg det den lärt sig nu ... Sen är det dessutom ganska hög trafik här utanför vårt hus, men ändå har han valt bort koppel. Aa well. Tur man tänker olika. Men jag lovar att den där valpen kommer att vara roadkill inom en snar framtid om ägaren inte tänker om. 

Igår kom lillebror Simon hit och spenderade sin födelsedag på ett riktigt ställe ;P Vi köpte pizza och kollade på 2 !! filmer. Åt massor med skit och bara chillade. Idag gick vi på bio innan han åkte hem. "Alvin och Gänget 3", och faktiskt ... förutom dom enormt störiga pipiga rösterna på ekorrarna så var det faktiskt rätt bra för att vara en barnfilm :) Så nu är det ungefär ett dygn kvar tills mannen och hunden kommer hem ... HUR LÄNGE SKA MAN BEHÖVA VARA SJÄLV LIKSOM!?!?!? .... Sammanlagt har jag väl varit ensam i kankse 2 timmar ... Men det är ändå jobbigt. Så jag kanske våldgästar Anna ikväll och försöker busa upp Pablo lite som varit helt trasig efter allt jävla smällande! 

Förstår helt att man vill smälla... (Eller egentligen inte... Smälla upp pengarna), det jag inte förstår är varför man måste smälla 2 dagar FÖRE Nyårsafton och 2 dagar EFTER .. Minst. Jag fattar heller inte de föräldrar som låter sina 10-åringar smälla smällare ensamma. Helt jävla sinnessjukt. Och en sjukt vacker dag så kommer det sluta med att dom smäller av sig fingrarna. Jävla föräldrar alltså ... Tänk på DJUREN för i helvete!!! Och inte bara hundarna, utan alla katter och hästar m.m också! Det är ren jävla idioti!! Jag håller alla tummarna för att det blir ett förbud mot det helt och hållet inom en snar framtid. Men igår när jag pratade med Anna så bestämde vi att vi skulle åka neråt någonstans på Sista April och bo i en stuga ute i skogen någonstans så kanske man slipper smällarna. Jag har ändå inget intresse för att "Fira" sista April. Och än mindre nyår. Så det blir nog nice! Jääävlar vad jag skriver! Heeeelllveeeteee... ^^ Så jag ska väl inte sno mer av er tid nu, för jag slår vad om att Alla alla alla har läst allt som jag skrivit .. Haha ! ;D På Återseende! 





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0