Vår !



Visst är det väl ändå Vår nu va? Visst att termometern visar 0- i skuggan, men himlen är klarblå och så fort man kommer ut i solen så är det ju ... varmare. Det måste väl ändå innebära att våren är här? Om det är så, så kan jag härmed utse denna vinter till mitt livs bästa ! Det var bar mark ända fram till typ andra veckan i Januari och sen har det varit sjukligt mycket snö i typ en månad... och nu är det tillbaka till bar mark. Kan man klaga? Kanske om man tycker om vintern, men jag tillhör inte dessa folk. 

Idag är det sista lediga dagen innan jag på fullaste allvar återgår till jobbet. Utan massa motgångar, utan massa sjukdomar och utan massa semester. Bara jobb, jobb och jobb. Men det känns bra och det ska bli skönt att få komma tillbaka och "reda ut" alla jobbproblemos. Den här söndagen har jag dock bestämt att jag ska gå långpromenad med Gert - typ runt T-udden eller nått, och sen ska jag tvinga mannen att gå ner på stan med mig och ta en fika eller bara strosa omkring. För det var hundra år sen vi gjorde det sist ! Kvalitetstid ! Juup !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0