Ännu en dag . . .

Under omständigheterna är det faktiskt bra. Känns som om det är lite "vindarna vänder" idag och jag kan börja klättra upp ur detta megahål med skit. Ikväll är jag dessutom ensam hemma och kan komma lite till ro med tankarna. Micke är på möte till 22 ikväll och Melissa Girl är på Hockey med jobbet - som jag väldigt gärna hade följt med på ... men så kan det vara.

I morgon ska jag bara ta det lugnt eftersom jag är hemma från jobbet då också. Ska städa lite och få lite gjort här hemma. Men måste börja dagen med att gå med Gert till Veterinären. Han har ju fått noskvalster, så vi ska dit och ordna upp det är det tänkt. Hoppas på solsken eftersom det är en bit att gå :) Jaja, ville mest bara kika in och säga Heej Heej hoo ! På Återseende People !


Tänk om man faktiskt såg så här pigg och fräsch ut nu ... ^^ Med sådär långt hår !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0