Transylvaninen - Får man hälsa på?

Lyssnar på Svensk Hip Hop (Igen) på hög volym. Anledningen till detta är nog mest för att jag är trött som ett as och jag behöver pallra mig iväg till gymmet. Pronto! Men hur kul är det att bo i det här jävla landet då? Allvarligt ... jag blir lika deprimerad varenda gång det är massor med minus och det innebär att man måste pylsa på sig två lager med jacka och 3 lager med långfillingar för att inte frysa. Inte för att jag pylsar - jag härdar ut i min tunna tights och min lagom tjocka dunjacka. Så jag får väl skylla mig själv.

Men angående mina och Mickes resplaner inför sommaren/Hösten så har vi nog alldeles för mycket alternativ på bordet. Först skulle vi till Thailand, sen till Irland, sen till Transylvanien, sen Tågluffa genom Europa och nu är planen att vi ska till Franska Rivieran och surfa loss! Vi får väl se hur det blir med dom här planerna, men jag föreslog ju att vi skulle tågluffa till Frankrike och känner man för att fortsätta efter det så gör man bara det. Är ju faktiskt billigare än man tror att åka tåg i Europa. Och jag vill mer än allt annat till Transylvanien! Fråga mig inte varför .. Men jag vill dit! ^^ 

Anywhoo ... Eftersom man inte jobbar idag så ska jag nu ransaka sinnet och hitta en aktivitet. För dega på soffan är inte acceptabelt när man redan har bokat soffan för kvällen :D Såg ni föresten "Får vi följa med" med Filip och Fredrik igår? Haha, så jävla bra när dom möter upp Jimmy, en typisk Storvikare/Kungsgårdare/Hoforsare som sa sjukt roliga saker som tex "Nej jag har inte råd att ha brud nu, det kostar ju multum!" Klockrent! Visste inte att vi brudar var så dyra i drift. Frågar du mig så är det fan karlarna som är dyra i drift ! På Återseende !


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0