Spegel Spegel på väggen där ...

Säg vem som absolut tröttast i Sverige är !

Japp, exakt så känns det. Mörbultad och svinigt trött efter att ha suttit på Waynes i typ tre timmar och tagit fackliga beslut. Kändes som om det enda som saknades när vi traskade därifrån var en portfölj. Helst en i äkta läder eller nått, så man ser sådär extra viktig ut ^^ Men ändå känns det befriande att vi faktiskt börjar komma någonvart. Så i morgon är det mitt uppdrag att dra igång en mail och skriva skriva skriva rent allting inför första checken på Fredag. Lite taggad är man allt ! ;D På med Handelskepan !

Igår vare Hockey iaf. Kul - men Inte Kul ! AIK spöade ju skiten ur Brynäs jöö. Dessutom så fick jag pina mig igenom matchen med att ha 3 inbitna Stockholmare bredvid mig. "Passa råå din jeevla rööv", "Ut med dommarjeeeveln" ... Ja, typ. Skjuut mig! Och varför bryr man sig om att vi förlorade en match? Jo, det ska jag tala om. Djurgårn = Helt okej, HV71 = Helt okej, Timrå = Helt okej .. AIK = NOT OKEJ ! Varför är det på detta viset? Ja, inte vet jag men jag har alltid haft agg emot AIK i typ hela mitt liv. Det är bara huliganer och ölgalna gubbar som hejar på AIK. Så känns det iaf. Så, ja .. man är lite upprörd över det här. Men jag lär väl ändå säga bra jobbat. Hade ju inte kunnat stå upp på isen själv så ... ^^ Det var allt babbel för idag. Påå Återseende !


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0