Som om någon har missat ..

att det är Alla Hjärtans Dag idag ? Nä, skulle väl kanske inte tro det va ^^ Har dock haft en lite halvdan dag eftersom hemmet såg ut som ett jävla bombnedslag. Så jag har röjt garderob, dammat, dammsugit, skurat golven, och allmänt röjt upp helt enkelt. Varit till affären med mannen och handlat god mat tills ikväll. Men vet ni va? Jag tänker inte göra något speciellt ikväll egentligen. Vi ska göra det vi tycker är det skönaste. Med andra ord, se en film smälla i oss godis och jäsa i soffan ;D 

I morgon ska jag ner på stan och shoppa loss på Twilfit där Micke hade köpt ett presentkort till mig :) Det är ju tur han har koll på vart man måste köpa Bhar om man har lite större kupa än B iaf ;P Räknar med att det blir dyrt ! Anywhoo ... Ha en mysig, och alldeles underbar Alla Hjärtans Dag - oavsett hur du spenderar den ! <3 


Är ganska otroligt när man tänker på att jag snart har spenderat 5 hela år tillsammans med Micke! 
Helt sjukt hur fort tiden går ... <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0