Sleeping Over

Okej, men det är första gången faktiskt... första gången jag sover över! Helt sinnesjukt. Ni vet när klockan ringer för tredje gången och man sträcker sig efter telefonen och slår av alla kommande larm, och sen grymtar man till lite och somnar om igen. Så gjorde jag i morse. Jag läste till och med ett sms typ en timme efter planerad uppstigning men sov trots det vidare. Och eftersom mina trogna arbetskollegor av någon anledning trodde att jag var ledig så blev jag inte "väckt" förrän kl 9 när jag redan befann mig på jobbet. Starkt jobbat gubbar! ^^ 

Mhm .. I övrigt. Noll intressanta saker att tala om. Jag är inte heller uppretad över något för tillfället. Måste vara första gången ;P Underlättar så enormt i livet att ha en ny dagmatte som är så enormt flexibel som Mia faktiskt är! Och hur underbart är det inte att hämta Gert på eftermiddagen/Kvällen och verkligen se på honom hur trött han är att ... näe, vi behöver inte gå nå mer idag. Ett varv runt huset för att kissa men annars, ingen prommis. Såå skönt! 
På Fredag ska jag och Melissa på Spa ! :) Och efter det ska jag och maken tillsammans med Gert bege oss upp till Härjedalsskogarna och hälsa på Svärföräldrarna. Pååå Återseende! 





Det finns för övrigt planer för en tripp till VÅRforum till Våren också! :) 
Robin hävdar ju att det är ROLIGARE än HÖSTforum, så då känns det ju tvingat ! ^^ 
Det återstår att se ... :) Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0