Slapp Onsdag.

Eller slapp och slapp ... jag vaknade klockan 06:45 pigg som en lärka. Upp och göra frukost och sen tittade jag lite på Efterlyst på tv3play.se och efter det blev det en morgonprommis med Gertan. Väl hemma tog jag beslutet att vara jordens bästa flickvän och göra frukost på sängen till min käre man ^^ Sen var det bara att ta sitt pick och pack och bege sig till jobbet på denna lediga dag och genomgå en jobbrelaterad kurs. Så nu har jag lärt mig massor, men jag kommer inte komma ihåg ett skvatt på Fredag när det är dags för jobb igen ;D 

Kom hem, däckade på soffan efter att ha kämpat allt jag kunde för att få i mig lunchen som bestod av linssoppa (750g!!!). HUUUR ska man orka en sån megaportion? Nope, det gick väl i en sisådär 300 g kan jag tro ;P Vaknade och begav mig ut på promenad med en tjej som antagligen ska få vara Gerts nya dagmatte. Passar perfekt eftersom hon bor i huset bredvid ! :D Huur bra är inte det då? Skittrevlig tjej som är sjukskriven i typ ett år framöver, så det känns ju som om det funkar så är ju det perfekt! Städa städa städa, och kolla lite på The Girl With The Dragon Tattoo. Snart ska jag laga mat och efter det ska jag placera mig i soffan som en prinsessa och vänta på att Micke kommer hem och behandlar mig därefter eftersom jag har varit så otroligt duktig idag :) Det blev tyvärr ingen träning idag, men jag tar nya tag i morgon! Anywhoo, nu har ni fått en liten trevlig informationslänk om min hittills trevliga dag. Kul va? På Återseende hörrni! ^^ 


Moi and ma löv.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0