Rättvist?

Känns det rättvist att man måste ha den här designen på Bhar om man har lite större storlek än genomsnittskvinnan!? Alltså, åkte ner till Twilfit idag för att förhoppningsvis kunna köpa en lite lyxigare, lite snyggare Bh, och Ja det här kanske inte är nått man ska blogga om ! Men jag blir fan upprörd! Jag är 23 år gammal! Jag vill väl för fan inte gå omkring med Nylonstrumpbyxor och trosor stora som tält för att matcha mina nya beiga äckliga tant-bh !? Vem fan vill det när man är 23!? Ska jag behöva bli straffad för att mina bröst inte är enligt normerna? ... Näe, så jag åkte hur som helst hem tomhänt. Stackars försäljaren i butiken blev helt förvirrad när jag började hetsa om att dom bara hade tant-bhar i min storlek. Hon rotade fram en försäljningspärm och lovade mig att det skulle komma hem mer fina grejer i min storlek i slutet på Februari. Och jääävlar om hon ljuger! Såå .. då har jag kanske pratat liite för mycket om mina privata problem, men ni förstår hur svårt det är att vara tjej ibland va killar? :D Haha ... På Återseende! 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0