Hugo



Såg en fantastisk film idag när jag kom hem från Jobbet. "Hugo" Hette den och den var sådär magisk och barnslig som man vill ibland. Och den var dessutom sådär lagom gammeldags så man liksom känner sig kär hela filmen igenom. Japp, den var UNDERBAR ! ! ! Rekommenderas starkt till samtliga oavsett kön, ålder och livsstil!

I övrigt så har jag som sagt JOBBAT idag. Hur sjukt är inte det? Väldigt. Men det var faktiskt skönt att komma tillbaka och bara få sätta på sig Gamefacet igen och komma på andra tankar. Men på måndag blir det mycket, det känner jag på mig ^^ Till veckan ska jag ut på skojigheter tillsammans med Mannen, Cissi Kusin, Cissi Carman, Oskar (Cissi Kusins kille) och eventuellt en Fredrik Carman också. Kommer bli mycket mycket trevligt ! Kul med trevligheter. Idag flyttar Melissa ut från sin drömlägenhet i Järvsta. Så den här sommaren blir det inga cykelturer dit för att glassa i solen på hennes takterass. Nope, den här sommaren får spenderas på min balle eller på gräsmattan I Guess. Anywhoo ... På återseende People ! ;D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0