En helt vanlig Måndag . . .



En helt vanlig måndag med inte alls så mycket jobb som jag hade trott. Hela eftermiddagen gick åt facklig tid, så det var väl visserligen bra. Men ändå, hade man räknat med kaos och det är helt mellow. Ingenting att göra typ.
Igår däremot så hade jag en sjukt mysig dag! Var ute i vårsolen med Micke och Gert i typ 45 minuter. Skönt med lite kvalitetstid! ^^ Sen övningskörde jag med Anna och det gick helt sjukt bra! Eller ... Alltså jag får ju lite panik när det går fort, när jag har bilar bakom och när jag ska köra in i en rondell. Men annars ... SUPER !

Och faktiskt så tycker jag att nästan alla som har körkort idag är lite väl elaka med sina snorkiga kommentarer om "Hur svårt ska det vara?" osv ... kommer ni inte ihåg själv hur det var när ni körde första gångerna?! Och sen kanske man kan addera svårighetsgraden något i dagsläget också, med tanke på att det är fler trafikregler att hålla sig till nu och betydligt fler rödljus och rondeller! Jag menar, min mamma tror fortfarande att man ska blinka IN i rondellen.. Inte UT! Så ... tiderna förändras. Så sluta vara jävliga och köra upp i röven på bilar med en grön övningskörningsskylt. Det är inte schysst ! På återseende !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0