Drama !

Idag har det varit dramatik rakt igenom. Jag har dock varit på ett väldigt odramatiskt humör, så jag har liksom valt bort att vara en del av allt dramatiskt ^^ Eller jag fegade ur ! ;P Kort och gott, det var snatteridrama på jobbet idag sista timmarna. Drama drama drama. Men allt löste sig och man får väl säga "hatten av till Melissa och Sandra som vågade göra nått"... Till skillnad från fegSarah som stod i köket och gömde sig ;P

Började den här dagen med att flyga som en spindelapa utan lianer genom hallen efter att ha fastnat i tvättställningen som blockerar ingången till sovrummet. Uppenbarligen så var den halvmeter ett för högt hinder för denna jätteElefant, så hon krashade. Älskar för övrigt när Micke - i chock - lunkar fram till mig på golvet och frågar "Men oj, Älskling hur gick det" ... haha .. Kommer leva på det här länge tror jag. Resultatet var ett trasigt knä, men förvånadsvärt lite blåmärke. Trodde jag skulle få åka till farbror Doktorn där ett tag. Dessutom så har jag träningvärk i hela benen PLUS ljumskarna (och där gör det ondast)! Så om jag själv får bestämma så går jag gärna med en meters mellanrum mellan benen och lite kutryggad. Då gör det inte lika ont. Men men ... I helgen åker som sagt jag och mannen till Ytterhogdal. Ska bli skoj. Jag har ju inte varit där på evigheter, så det är väl på tiden. Blir kul att få ta med sig Gert också så man kan släppa honom i skogen. Anywho. Nu örsk jag inte mer. På Återseende! 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0