Ändå rätt bra.

Trots omständigheterna så hade jag en rätt bra eftermiddag igår. Melissa underhöll mig i Järvsta ett tag och sen åkte vi med Gert till en hundrastgård och härjade lite och på det vart det middag på Max. Rätt bra med andra ord. Idag fick jag svälja alla jobbiga tankar och känslor och sätta på mig trevlighetskostymen - för nu var det dags för sista steget i Handelsutbildningarna. Så nu är man fullfjädrad! ^^ 

I morgon och på Fredag har jag valt att stanna hemma och få smälta allting. Var in på jobbet idag och handlade och pratade lite med Bettan som har hant om allting så nu har även hon koll på läget, så det känns lite bättre med den här jobbångesten som jag har haft sen i Måndags nu. Hur som helst, mannen jobbar till åtta ikväll så jag är ensam ensam ensam. Ska snart hämta hem hunden, men i övrigt ... Ensam. Kan ju egentligen vara rätt skönt ibland så jag får väl försöka njuta lite. Hoppas ni har haft en underbar och regning Onsdag ! Påå Återseende gott Folk ! 



Och dagen till ära bjuder jag på en fin fin bild från en av jobbets galna Personalfester ! :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0