Starstruck

Jag har ju som ni alla kanske vet - inte mycket till liv. Jag klagar hela tiden på allting och jag är egentligen allmänt missnöjd. Men jag har hittat (Förutom hunden, mannen och vännerna) en ljuspunkt i mitt liv. Denna ljuspunkt heter Fredrik Backman och är en bloggare på Cafe.se. Han är såå skönt bitter och har en så härlig inställning till typ allt. Och han äter mer mat än han borde. Enogh said. Läs bloggen ----> fredrik.cafe.se


Nu på lördag blir det dock roligheter med jobbet. För då är det FIRMAFEEEST! :D Och det som är mest awesome med det är att jag efter det fortfarande har enormt mycket att se fram emot. Coldplay med Johanna på Torsdag, Sen ska man ju fylla år och förhoppningsvis få ett lagom stort bidrag så att det räcker till körkort, sen är det en eventuell utlandsresa, en eventuell tripp till Vemdalsskalet på forum men jag vet inte om man får med sig Robin i år eftersom han tydligen gått och skaffat tjej - och ja, you know the drill. Då ringer man inte sina vänner längre. Och sen är det ju det mest fantastiska av allt ..... SWEDISH HOUSE MAFIA! Och ja, jag vet att jag tjatar. Don´t hate. 

Till sist vill jag rekommendera en film till alla dom som fullkomligt älskar twistade filmer med massor av blod och tokigheter - "Cabin In The Woods". Extremt skön rulle faktiskt. Ett tag tänkte man "Men Vaa?" men sen blev det liksom kaka på kaka på kaka. Såå sjukt jävla bra film! Helt klart top 10 ! Okej, det var nog allt. 

Eller nej .. Jag vill gärna ha semester igen. Hejdå. 

 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0