Say Schwaaat?

Någon som har missat att jag ska på Coldplay på Torsdag? Eller att jag ska på Swedish House Mafia den 24 November? Inte? Bra för det är så jävla AWESOME så man får faktiskt inte glömma att vara liiite glad för min skull. Efter dessa roligheter så hoppas vi dock att jag inser att jag inte har råd med sånt här trams - så jag någon gång i livet kan ta körkort. 

Okej men jag lär kanske dra en liten update om helgen som gått då. Ja, vi åkte ju räkbåt med jobbet. Jävla liv i alla år om hur kuuul det är osv. God mat och massa skoj. Ja, jo visst det var jätte trevligt. Men kvällen började med att jag var sjösjuk, och efter det var jag rätt avtrubbad. Men jag ryckte upp mig och hade det rätt skoj ändå. Men maten sög ! Jag hade dessutom lämnat skapligt med utrymme för den genom att bara rusa på stan hela dagen för att hitta en lämplig outfit. Två knäckemackor fick jag ner på morgonen, och vad fyllde man på med på båten? Ja, gissa. RÄKOR SÅKLART! Sen saknade jag min long lost partner Sandström också. Ledsen i ögat av att jag ska byta avdelning. 

Jaha har jag inte sagt det? Jahaja, men jag ska sluta i Delin och börja jobba hand in hand med J istället. Känns lite vemodigt att släppa allting i Delin... Jag vill INTE ! ... Sandström låt dom inte ta mig .... ! Snääällla ! ! ! ! 

Okej dramatiken är överflödig. Got to go. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0