En vecka i Sveriges Mittpunkt - fick göra i stort sett slutet på den här semestern!

Japp, då är det klart snart. Semestern går mot sitt slut. Är jag nöjd so far? YOU BET! Jag menar, jag har liksom haft fyra veckors ledighet. Bara det att jag har kunnat sova fram till 13:00 varje dag om jag velat gör att det var såå jävla värt det. Vi har dessutom haft det ganska bra med vädret - iaf om man jämför med de stackarna som tog semester första perioden. Grått mest hela tiden för dom jö ... Aa well. 
 
Det som blivit gjort på semestern är väl egentligen mest bara "pessitesser" - Målat om och inrett hallen (ÄNTLIGEN!), shoppat loss med Cissi en hel dag i valbo, Badat, badat, Piercat mig, Spelat bilbingo, varit i Ytterhogdal, varit på Suz och Jan-Eriks bröllop, Varit i Hoffan och hälsat på familjen, varit hos pappa i stugan, veterinären (ungefär 14 gånger på semestern), Fullriggaren, Interpool, Heartbreak, alldeles för mycket fylla till och från ..  Men det bästa av allt var nog ändå när jag och Anna drog till Uppsala över natten för att se Kent. Helt magiskt och alldeles underbart! Oförglömligt! I övrigt har det inte varit mycket mer. Vi tänkte åka utomlands, men eftersom jag och mannen är snåljåpar så ville vi hellre vara hemma och slösa upp lite :) Sparar till en resa längre fram istället. På så sätt har man mer att se fram emot i exempelvis vinter. Men en vacker dag så ska jag bara till rumänien. Så är det bara ! ! ! 

Anywhoo .. vi kom hem igår och hade jordens slappdag. Nu står mannen i köket och röjer upp så det kanske är bäst att man hjälper honom. Måste snygga till lite innan bilbingon ikväll ! 

Semesterns +     -  Framför allt Vädret! Och att mannnen hade semester samtidigt såklart! <3
Semesterns -      -  Hade gärna träffat exempelvis Lill Anna ... Åkt ut till Cissis hus som jag fortfarande inte varit i. 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0