Vims.

Japp, de senaste dagarna har sugit rätt mycket balle. Och jag blir så jävla less på mig själv att jag lägger så mycket energi på just dålig energi. Fattar inte att jag aldrig bara kan hålla käft och go with the flow - trots att jag inte alls samtycker. Men jag har lärt mig att man ska säga vad man tycker - sen att alla inte tycker att det är i sin ordning. Är det verkligen mitt problem? 

"Dagens ungdom" ... Ja, så kan man väl välja att uttrycka det. Men "Det var bättre förr"-människor är fan bland det värsta som finns. "Det blir bara bättre" är väl mycket bättre? :P Jaja, har hela veckan kvar innan jag får vara ledig. Och då vill farmor att jag ska åka till Hoffan och gratta dom på deras 50-års bröllopsdag. Men vi får se hur det blir. Kommer väl vara helt paj. Och två dagar ledigt är ju en semester efter den här veckan. Hmm.. Ja vi får se. Nu ska jag ut med jycken. Adios! 

Lady Gaga eller Coldplay? :O Hjääääälp!


Påskkärringar på Ica ! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0