Utgång i Hofors.

Japp, igår lyckades jag dra med mig Melissa till Hofors. Helt sjukt. Men jag kände att jag behövde lite moraliskt stöd - jag menar ... det är Hofors. Träffade massor med gamla klasskompisar och folk jag kände förr. Hur kul som helst ! Men måste dock få klaga och göra lite narr av Hofors. Musiken på ena dansgolvet var typ lika bra som ljudet är i min bärbara dator. Man var tvungen att stå vid högtalaren annars hörde man typ inte. Och på stora dansgolvet spelades musik som liksom ... Aaa ... Vad kan man säga "Björn Rosenström" kom ut ur högtalarna vid ett tillfälle. Jag och Melissa bytte en blick och sa samtidigt "Only in Hofors". 

Men det var kul att träffa mamma, Pär, Johanna och Stina iaf. Simon fick jag träffa nu på dagen innan jag och Melissa åkte hem. Mysungen hade skrivit ett asgulligt brev till mig också ... naaaw ! Nu är man sådär lagomt skör i kroppen. Planen var ju att jag och Micke skulle åka till Norge ikväll. Men tyvärr så blev folket som skulle passa Gert så pass sjuk att hon hamnade på sjukhus. Så jag blir hemma själv hela helgen - och det känns inge kul. Men jag håller iaf alla tummarna för att hon blir bra och att Micke får kul utan mig i Norge. 

Oooch i morgon ska jag övningsköra hem till Farmor och Farfar. Mycket att stå i när man är ledig. Men fy faan för att sova själv hela helgen.... :/ BIG NO NO ! Adios. 


Hur ska det gå utan my one and only? ....

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0