SM-GULD 2012 !

Är egentligen allt jag har att säga. Så jävla UNDERBART ! Man hade tappat hoppet om Brynäs lite grann, men nu jävlar kommer Läkerolen att vara fullsmockad närmaste säsongerna! Jajemen! 

Måste dock få inflika lite smidigt att jag tror faktiskt att Svedberg har någon form av ADHD. Jag säger inte detta för att vara elak eller så, han är ju för fan grym. Men det är lite intressant. Kan det vara så att detta bokstavssyndrom är det som faktiskt har lett honom till framgångarna? Hur jag vet detta ? Jaa, kolla en intervju så kan ni ju bilda en egen uppfattning ^^ Fniss ... 

Melissa ville att jag skulle bli med ut - Och jääävlar vad sugen man var på det! Men jag ska liksom jobba 7-16 i morgon. Rätt enormt jävla skittungt att "kliva upp" med tuppen om man ska ut och fira - dessutom hade jag redan myst in (läs fisit in) min One Piece för kvällen och svullat ostkrokar och cola. Så nää .. jag passar på den.
GULD GULD GULD GULD GULD GULD GULD !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0