Kids.

Jag tycker självklart som alla andra att barn är underbara helt makalösa och jaa .. så så söta! Självfallet. Meeen, jag börjar tamefan att tröttna på allt tjat på Facebook om ungar hit och dit. Eller för att inte tala om dom som är gravida. Jag kan inte relatera till det som går igenom. Men starta en blogg kanske? Där kan man klaga över sin onda fötter, oja sig över ryggont och tjata ihjäl en om att snart snart snaaaaart är det dags för barnafödandet. 

Jag tycker liksom att det är så bra det här med bloggar. Det är valfritt att läsa dom. På Facebook kan man ju liksom inte missa när någon tjatmoster är i farten, för det är precis DÄR på nyhetsflödet. Skulle visserligen kunna "dölja/blocka" uppdateringar från dessa personer men det känns heller inte bra. För tänk om denna person någon gång skriver något sådär uuuberintereesting som man absolut inte vill missa. Då går ju liksom inte det. Jag vill gärna kunna välja själv vilka morsor jag vill prata gulligull och puttinutt med. Typ Cissi .. Eller Elin. Dessa donnor har sjukt söta ungar! Bedårande! Men inte fan hör man en massa tjat från dom för det. Inte heller under graviditeten. Klaga kan man göra när man UMGÅS i så fall ... Eller pratar i telefonen. Aaa .. jag är bara trött på skiten och jag tror faktiskt inte att jag är ensam. 

Och för er som tänker "Ja, men du då!? Du tjatar ju om din jävla hund hela tiden!" ... Mm ... Fast tjatar jag verkligen? Jag UPPDATERAR! Jag berättar kanske att idag har vi kastat boll och det var svinkul. Eller så lägger jag upp bilder. BILDER för den delen går MEGABRA! :D Älskar när gravida lägger upp mammamagebilder. Löööve. Men sluta med tjatet bara. Okej det var allt för idag. Tack och hej ! 



Här är min bebis! :D (I Bloggen fick man tjata sa vi... Överrens?)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0