I´m gonna do it !

Japp, nu försöker jag iaf att göra det. Jag försöker verkligen att söka en utbildning men det är inte lätt när man inte får alla de papper som man krävt för flera veckor sen och som fortfarande inte har dykt upp i mina nävar. Men icke misströsta - i morgon är det Fredag och jag ska ha mina jäkla papper om jag så ska behöva .. Öh ... Höja rösten! ^^ 

Skulle vara så otroligt befriande om jag kom in. Tänk er själva ... Distansutbildning. Man glider ner till biblioteket en timme eller två ... Man sitter hemma vid datorn och knappar och man läser i soffan tillsammans med Gert. Och ingenstans behöver man ha ont i kroppen på grund av alla tunga lyft och alla idiotiskt konstruerade diskar. Jag behöver inte oroa mig över vad folk tänker om jag väljer att gå ut och ta en cigg. Jag behöver inte bry mig ett skvatt ! Behöver jag semester kanske? Kolla på en solresa snart kanske? Men jag vet inte ja ... Jag vill nog bara iväg för en sekund eller två, men inte utan Gertan <3 Han får banne mig sitta i handväskan som handbagage ^^ 

Japp, så det ska jag göra nu. Kolla resor och försöka finna ett lugn innan man i morgon kör igång med Hell Week. Shoot me now please. På Återseende. 


Underbara jäkla hund!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0