Slinker in och ger er det senaste ..

Nu är det mycket känns det som ^^ Hade shoppingrus i Fredags såklart, och igårkväll var det tänkt att vi skulle ut på krogen, men vi slopade den idén och satt hemma i soffan och myste istället. Jag, Micke, Melissa, Gert och Qila. Hela familjen samlad liksom :P 

Och idag är det meningen att man ska hjälpa Anna Larsson att flytta. HUR har hon hunnit med att flytta allting på typ 2 veckor? Ingen som vet, det är ett mysterium. För mig tar det minst en månad att bli klar med allt! ^^ Men som sagt, flytt idag så det blir ingen vila här inte ! Och eftersom att folket på jobbet inte kan hålla sig till det som lovar med salladsbaren så ska jag nu behöva kliva upp kl 05:00 i morgon eftersom jag ska behöva infinna mig på Ica Huset kl 06:00 ! Skjut mä ! Anywho ... Nu måste jag skölja ur hårfärgen. Todiloo



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0