Såhär kan jag ... INTE göra!

Men inom en snar framtid kanske ;P Alltså, det här med Pole Dance är fan ingenting att leka med eller! Efter dagens lektion så kunde jag räkna till 5 blåmärken på min vänstra fot, 2 på låret och diverse inre blödningar på utspridda ställen. Det är så förbannat fysiskt krävande så jag tror att jag ska döö varje gång jag är där ;P 

Men det är lite underhållning med det också, för en av tjejerna i min grupp är så jävla tänd på sig själv så det är PINSAMT! Vi uppmuntras till att inte använda spegeln. Alla lyssnar, not PorrGirlen. Hon slänger med håret heeela tiden och smeker sig själv heeela tiden. Sjukt roligt. Tyvärr så får man inte filma eller knäppa kort, annars hade jag kunnat filma henne så ni själva skulle kunna förstå att jag faktiskt inte överdriver. Hon måste vara förvirrad och tro att stången är en jättepenis.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0