Onsdag = DA BIG DAY!

Och vad innebär det för Sarah Sjöberg, hårt arbetande köksa! Joo, det betyder - spring, lyft, skura, torka, plocka, fixa och trixa. Helst ska du göra allting dubbelt så fort som en normal individ också. Då är du eventuellt hemma! Ååh, så skönt att det är över efter i morgon. Certifiering kan tära på energin ! 

Nog om jobb, träningsvärk idag då? Mjora, men inte så mycket som förra gången. Har mest ont i axlarna och i korsryggen annars är man fan värsta FIT FIT FIT ! Ikväll blir det tacos och det ser jag banne mig fram emot! Tänker dock inte röra mig mer än jag behöver idag, för TÄNK OM jag får träningsvärk. Det går ju inte ^^ 

Vad fan är grejen med Elektropop föresten? 


Skivkontrakt och just nu trea på Spotifylistan. HUUUR gick det till?

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0