Kurs

Idag var det kursstart för Handelskursen nr 3 som består av 3 dagar. Kör ihop sig i morgon lite grann, men det är tur man har en ängel som Melissa i sitt liv som kan ställa upp och passa Gert fjärt! <3 Hon är bra att ha hon ! 

Kursen har varit över förväntan idag, men jag är så sjukligt trött. Känns fortfarande inte som om jag fått in någon rutin på allt med hund, jobb och allt annat husligt. Men Micke och Jag hade ett pepptalk innan jag åkte ner till Absint för middag. Så nu känns det som om vi kanske kan få rätsida på saker och ting igen :) På fredag ska jag iaf njuta av ledigheten! Direkt efter jobbet ska jag sätta mig på bussen och åka in till Jennys Hund & Katt och shoppa loss, och efter det väntar en låååång kväll i soffan. Har sagt till mannen att jag räknar med full servering av diverse godis, glass, chips .. You name it. Kaffe ska han få springa med å ! Och mat ska han få laga :) Jag vet vad ni tänker "Kan inte vara lätt att vara ihop med Sarah Sjöberg eller"! Ni ska bara veta... I´m LOVELY ! Well well, nu måste jag sussa, före kl 23! Men sömnen kallar! Adios ! 


Idag har vi pratat om 1 Maj ^^

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0