En sådär lagom chill dag

Idag har jag och familjen chillat hemma i soffan. Jag har snorat sådär lagom mycket och mannen har glott på skilda världar. Qila har sökt uppmärksamhet typ hela tiden, och Gert har legat och glassat mellan mina ben i soffan <3 Lööve. En snubbe från MIO var och kollade på våran soffa som knakar i morse också. "Jag kan inte hitta några fel". HEPP., men något SKA göras fattaru väl? Fan, den knakar ju så om det inte SYNS något så får dom väl iaf lösa det på något vis!? 

Jag skällde lite sådär lagom som jag gör (läs mycket), och han gick med på att byta ut mittendelen eftersom han misstänkte att skadan fanns där. Yuup. Så gör man! Nu har Micke iaf begett sig till granngatan till en jobbarkompis för att ta en öl. Och jag då? Jag blev ensam hemma med djuren, men det gör INGENTING! Njuuter <3
Sådär lagom chill ... ^^

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0