V.42 avklarad.

Visst är det skönt med ledig helg, men man är alltid så förbannat trött när man väl är ledig så man orkar ju inte ta tag i de sysslor man faktiskt borde börja med. Jag har hittills inte kommit längre än att jag har varit och handlar frukost och sen slängt in en maskin tvätt. Så jag är väl lite i startgroparna. 

Har ju varit i Uppsala Tisdag, Onsdag och Torsdag och lärt mig massor om löner! Handelsutbildning för förtroendevalda som är i 6 steg. Avklarade steg 4 nu så snart är man finito! 


Det är segt i bloggen för tillfället, I know. Men det är liksom inte mycket som händer mer än att jag jobbar, sover och går ut med hunden. Men nästa helg fyller lilla madam år, så då kanske det blir lite mer speed ! :P
Lyssna gärna på denna underbara låt! <3 Todiloo

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0