Lika intressant som Håkan Juholt.

Ni bara dör om inte jag bloggar ... eller hur? :P Men hur intressant liv har jag då? Jobbat hela dagen och varit trökigt less på allt och alla. Ville dessutom försöka smita tidigare, men den gubben gick inte! SOM vanligt!
Kom hem, diskade, vek tvätt och kollade på gamla foton. Och här är vi nu. Tusen gånger mer klok än för 3 sekunder sedan, och vi känner genast att "Den där Sarah .. hon verkar skoj". Öh nä. 

Rubriken talar väl för sig själv. Jag är ingen sosse, kommer aldrig heller att bli. Men huuur mycket kan tidningarna välja att skriva om något med ointressant!? Herregud, vem bryr sig om Juholt har fifflat lite, det visar ju bara att han är som oss - MÄNNISKA ! Mycket vill ha mer .. så är det ju. 

Jaja, då fick man vara sådär lagom arg idag å, nu ska jag återgå till mitt soffhörn och placera mannen vid spisen så det blir någon mat någon gång ! ^^ Tss .. Hittade dom här bilderna från i somras när vi var på Yran. Haha ... alltså ni förstår nog inte hur kul jag tycker att det är med "turistbilder" ! ! LÖÖVE ! Skrattar fortfarande så jag dör ! :D :D :D Denna mannen gör moi lycklig!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0